dimarts, 6 d’octubre del 2015

LO: Som tres

Doncs, han tornat a passar un munt de dies sense passar per aquí, jo no se que passa que els dies van passant sense saber molt be on han anat.
Doncs torno amb un nou repte, aquest cop el primer repte de Cocoloko, que ens deicen fer un treball lliure utilitzant un combo de color.
Doncs m'he decidit per fer un LO, un LO on sortim tots tres, el Joan, la petita i jo... fent una mica el tonto, que és el que més ens agrada.
He utilitzat un paper gris que he decorat amb pintures acríliques  per donar els colors de la paleta, i uns quants retalls per a donar profunditat. Espero que us agradi!





8 comentaris:

  1. La foto és xulíssima, Bárbara! Un LO molt original! Moltes gràcies per participar en el repte de Cocoloko! Petonets i molta sort!

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Mireia, la petita ens mira amb cara de: "esteu bojos..." ;)

    ResponElimina
  3. ohhh M'agrada moltíssim com has jugat amb la pintura! i la foto és súper original! Moltíssimes gràcies per participar amb nosaltres al repte Cocoloko! molta sort! petonarros guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, posar una mica de pintura sempre ho canvia tot...

      Elimina
  4. Es una foto molt divertida, i m'agrada molt el rotllo que li has donat amb la pintura!
    L'equip de cocolokas estem súper contentes amb les vostres participacions!
    Gràcies!!

    ResponElimina
  5. El layout t'ha quedat molt xulo!!! I la foto m'encanta!
    Moltes gràcies per participar al repte de Cocoloko, molta sort
    Muacks

    ResponElimina