diumenge, 11 d’octubre del 2015

Mini àlbum: You are my happy

Feia temps que tenia la col·lecció de You are my happy per estrenar, però tinc un problema... em fa pena començar les col·leccions, les veig tan maques, amb els seus papers sencers... que no se per on començar a retallar. O bé compro uns papers tenint molt clar per a que els faré servir... o poden estar durant molt de temps a l'estanteria.
També tenia unes fotos de la tardor passada que encara no tenien àlbum, així que vaig pensar que amb els colors tardorencs dels papers quedarien molt bé!
M'he decidit a fer un àlbum desestructurat i presentar-lo al repte de Scrapaddictes, que aquest mes ens presenten un taulell molt tardorenc per que ens inspirem.

Us deixo unes quantes fotos de l'àlbum, espero que us agradi!





1 comentari:

  1. És preciós!! M'encanten els àlbums amb diferents mides de papers i amb diferents elements decoratius com les bossetes!! Moltes gràcies per participar al repte d'Scrapaddictes i molta sort!!
    Ptonets!!

    ResponElimina